Last Update Problem

Welcome to the new TML-Studios Community! Please read through the Community Rules and Guidelines and Tips & Tricks. Have fun!
  • Hello, I updated the game to the latest version today, I started getting problems like the pictures below.

The bus exterior painting and writing, all the inscriptions in the interior cockpit, the indicators and the surrounding vehicles and road lines, the trees always look foggy, in some places the road lines are not visible at all.

I never had such a problem before the last version, is there a solution, is there a problem with the settings or will we have to wait for the new update related to the update completely?

Thanks in advance for your help…

Pictures are below :

Hallo, ich habe das Spiel heute auf die neueste Version aktualisiert. Ich bekam Probleme wie auf den folgenden Bildern.

Das Bemalen und Schreiben der Busaußenseite, alle Inschriften im inneren Cockpit, die Blinker und die umgebenden Fahrzeuge und Straßenlinien, die Bäume sehen immer neblig aus, an einigen Stellen sind die Straßenlinien überhaupt nicht sichtbar.

Ich hatte vor der letzten Version noch nie ein solches Problem. Gibt es eine Lösung, gibt es ein Problem mit den Einstellungen oder müssen wir vollständig auf das neue Update warten, das sich auf das Update bezieht?

Vielen Dank im Voraus für Ihre Hilfe…

Bilder sind unten:

• kingof50

Changed the title of the thread from “last update Problem” to “Last Update Problem”.
  • Hi, ich kann zwar kein Englisch, möchte dir allerdings trotzdem helfen. Hast du schon nachgeschaut ob deine Grafikeinstellungen sich verändert haben? Es sieht so aus als wäre die Auflösungsskalierung auf sehr niedrig.

Liebe Grüße

Lucas

• Meine Einstellungen haben sich nie geändert. Ich habe das Spiel aktualisiert und eingegeben, ich habe nichts anderes getan. Die Texte, Schlüssel, der Netzwerkverkehr, die Straße und die Bäume sind beschädigt, die Grafiken sind hoch.

My settings never changed. I updated the game and entered it, I didn't do anything else. The texts, keys, network traffic, road and trees are damaged, the graphics are tall.

• Hi,

This forum is English Only, please use English in this Forum.

The TML team is aware of the performance issues, it will be fixed in a Update which hopefully is coming soon.

It is also not necessary to open a thread for every new issue, it clogs the forum with loads of threads and could lead to important information being missed.

Kind Regards.