Posts by Denis_W

Welcome to the new TML-Studios Community! Please read through the Community Rules and Guidelines and Tips & Tricks. Have fun!

ENG:

Today I was able to test a new update (BETA). I really liked the new screen saver when you start the simulator! Also changed the map, the font is beautiful, new marks of stops in the cities. The graphics were excellent, but now even better and more modern! Vegetation is good in all senses. Trees at a short distance are not so often updated. This is very pleasing to the eye! A lot of greenery. Landscapes are impressive! The weather was very pleased. The sky became natural. More realistic. True, in rainy weather, it seems to me, the sky should be more gray and there must be more clouds.
    In rainy weather, in the puddles on the asphalt, there are waves. It's great! It is a pity that the update did not include "Water particles on wet streets!".
    The patches on the asphalt look realistic. Some passengers have improved skin color, and the color of traffic lights has become even more saturated.
    The light in the tunnels has changed. Became more realistic.
    The physics of the bus was very pleased. So long this was expected and finally happened. Super! On the descents along the serpentine, you can turn off the engine and roll))))) And it works! Class!
    At the given updating 1.18 I did not reveal minuses, but the general nevertheless remained:
    1. There is still rain on the platforms of the stops through the ceiling. Particularly noticeable in Berlin.
    [IMG:http://ipic.su/img/img4/fs/20180630130014_1.1530352883.jpg]
    2. Cars hovering in the air in Lucerne (look at the photo)
    [IMG:http://ipic.su/img/img4/fs/20180630114540_1.1530349938.jpg]
    3. Passengers are stuck in armchairs (see photo)
    [IMG:http://ipic.su/img/img4/fs/20180630114242_1.1530349934.jpg]
    [IMG:http://ipic.su/img/img4/fs/20180630114235_1.1530349931.jpg]

In general, the update is excellent and deserves praise! Thank you very much for the excellent work!

GER:

Heute konnte ich ein neues Update (BETA) testen. Ich mochte den neuen Bildschirmschoner sehr, wenn Sie den Simulator starten! Auch die Karte hat sich geändert, die Schrift ist schön, neue Spuren von Haltestellen in den Städten. Die Grafik war hervorragend, aber jetzt noch besser und moderner! Die Vegetation ist in jeder Hinsicht gut. Bäume in kurzer Entfernung werden nicht so oft aktualisiert. Das ist sehr angenehm für das Auge! Viel Grün. Landschaften sind beeindruckend! Das Wetter war sehr zufrieden. Der Himmel wurde natürlich. Realistischer. Bei regnerischem Wetter, so scheint mir, sollte der Himmel grauer sein und mehr Wolken.
    Bei Regenwetter, in den Pfützen auf dem Asphalt, gibt es Wellen. Das ist sehr cool! Es ist schade, dass das Update nicht "Wasserpartikel auf nassen Straßen!" Enthielt.
    Die Patches auf dem Asphalt sehen realistisch aus. Einige Passagiere haben eine verbesserte Hautfarbe, und die Farbe der Ampeln ist noch mehr gesättigt.
    Das Licht in den Tunneln hat sich verändert. Wurde realistischer.
    Die Physik des Busses war sehr zufrieden. So lange wurde das erwartet und endlich passiert. Großartig! Auf den Abfahrten entlang der Serpentine können Sie den Motor ausschalten und rollen))))) Und es funktioniert! Klasse!
    Bei der gegebenen Aktualisierung 1.18 habe ich die Minuspunkte nicht enthüllt, aber der General ist geblieben:
    1. Es regnet immer noch auf den Plattformen der Haltestellen durch die Decke. Besonders auffällig in Berlin.
    [IMG:http://ipic.su/img/img4/fs/20180630130014_1.1530352883.jpg]
    2. Autos, die in Luzern in der Luft schweben (siehe Foto)
    [IMG:ipic.su/img/img4/fs/20180630114540_1.1530349938.jpg]
    3. Passagiere stecken in Sesseln fest (siehe Foto)
    [IMG:ipic.su/img/img4/fs/20180630114242_1.1530349934.jpg]
    [IMG:ipic.su/img/img4/fs/20180630114235_1.1530349931.jpg]

Im Allgemeinen ist das Update ausgezeichnet und verdient Lob! Vielen Dank für die hervorragende Arbeit!

What is the outside temperature? How should i set it to get %100 perfect comfort rate for it.

22.5 degrees. As for physics, I also agree. Especially noticeable in Österreich & Schweiz DLC. I want realism to feel that the bus is heavy.

From small wishes - more ambient sounds (traffic, the city itself). Maybe there's something else to think up with the passengers, so they go into the salon and not smoothly appear. Or they left the salon next to the bus in the parking lot.

I agree with many participants about the profile. There is no display of a single kilometer of all buses, there are no statistics. I really would like to! It is very bad that you can fraudulently earn points (save the game and re-download) !!! But I do not do it, otherwise it would not be at all interesting! I'm for honesty!

Well, a drop of rain on the windshield of the bus. I already wrote about them earlier. I want them to smoothly disappear and appear. Otherwise, the simulator is gorgeous, like all future TML-Studios projects.

За два дня получил все достижения в Steam по данному DLC. Огромное спасибо TML-Studios за это очень красивое и интересное дополнение к моему любимому автобусному симулятору !

ЕNG:

For two days I got all the achievements in Steam on this DLC. Many thanks to TML-Studios for this very nice and interesting addition to my favorite bus simulator!

http://steamcommunity.com/id/denis_w/screenshots/

DANKE! DANKE! DANKE! :thumbup:

[Blocked Image: http://ipic.su/img/img4/fs/1.1523122636.jpg]

ENG:
    I really love Fernbus simulator and TML-Studios. I've been following TML-Studios for a long time and this development is growing every year! :thumbup::thumbup::thumbup: I'm very glad that I chose the genre of the bus simulator. Fernbus simulator is an excellent product. Every time I run Fernbus and am happy like a child. I can not even make a short break for several days, because I want to get behind the wheel of the bus again.
    Excellent graphics, very, very realistic, live realistic sounds, and of course Flixbus. I especially want to thank TML-Studios for providing a 10% discount for a real Flixbus trip, which went along with the Fernbus simulator I bought: Platinum edition. It was possible in January 2018 to travel many times to the Czech Republic and Germany together with Flixbus and compare it with the Fernbus Simulator. It's amazing!!! Only positive emotions.
    From my wishes and ideas: :fernbus:
    1) I want more snow in Fernbus. Maybe even a blizzard, and the buses were snowflakes or drops of melted snow. Snow-covered slippery roads. Or at least just more snow. Oh there is not enough snow 8|:(
    I'm sure it will be very nice together with Austria + Switzerland DLC !!! ;)
    2) Add a weather phenomenon like fog;
    3) Add the opportunity to make money and create your company with hired drivers;
    4) Make shops near stops with coffee, toilet and food. So that you can spend money. :fbs-sign-378::fbs-sign-376::fbs-sign-224:

And most importantly, what I would like is the preservation of the bus in the game. To be able to put the bus in the garage, save and when loading in the garage find it. In order not to choose a new bus when loading Fernbus.

With best wishes and ideas, and also with love to you, Denis!
    _______________________________________________________________________________________
    DEU:
    Ich liebe Fernbus-Simulator und TML-Studios. Sie waren bereits im Anschluss an die Entwicklung der TML-Studios und jedes Jahr größer Entwicklung bekommt! :thumbup::thumbup::thumbup: Ich bin sehr erfreut, dass Sie genre Bus Simulator gewählt haben. Fernbus-Simulator - ein ausgezeichnetes Produkt. Jedes Mal, wenn ich starte Fernbus und glücklich wie ein Kind. Ich kann nicht einmal eine kleine Pause für ein paar Tage zu machen, weil ich wieder hinter dem Steuer des Busses sitzen will.
    Exzellente Grafik, sehr, sehr realistisch, lebendig realistische Sounds und natürlich das Unternehmen Flixbus. Ich möchte vor allem die TML-Studios zu geben 10% Rabatt auf das Unternehmen echte Flixbus Reise danken, die mit der Platte ging entlang ich Fernbus Simulator gekauft: Platinum Edition. Es gelang im Januar 2018 viel Zeit in der Tschechischen Republik und Deutschland zu reisen, zusammen mit Flixbus und vergleichen mit Fernbus-Simulator. Es ist fantastisch !!! Nur positive Emotionen.
    Meine Wünsche und Vorstellungen: :fernbus:
    1) Ich will mehr Schnee in Fernbus. Vielleicht sogar ein Schneesturm, und Bus-Gläser waren eine Schneeflocke oder ein Tropfen von geschmolzenem Schnee. Schnee Straßen sind rutschig. Oder auch nur mehr Schnee. Sehr viel Schnee ist nicht genug 8|:(
    Ich bin sicher, dass es sehr schön mit Österreich + Schweiz DLC in Verbindung sein wird !!! ;)
    2) Fügen Sie ein Wetterphänomen wie Nebel;
    3) Fügen Sie die Möglichkeit, Geld zu verdienen und machen Sie Ihr Unternehmen mit gemieteten Fahrer;
    4) Machen Sie einen Stop-Shops um mit Kaffee, WC und Küche. Um das Geld ausgeben. :fbs-sign-378::fbs-sign-376::fbs-sign-224:

Und vor allem möchte ich - ist die Erhaltung des Busses im Spiel. Um den Bus in der Garage, Geschäft zu setzen und wenn sie in die Garage geladen, es zu finden. Um zu vermeiden, einen neuen Bus auswählt, wenn Fernbus geladen.
    Die besten Wünsche und Ideen, und mit Liebe für Sie, Dennis!