chrisvdhoorn Street Cleaner

• Male
  • 16
  • from Zwijndrecht
  • Member since Jul 20th 2020
  • Last Activity:
Files
7
Profile Hits
82
Welcome to the new TML-Studios Community! Please read through the Community Rules and Guidelines and Tips & Tricks. Have fun!
  • Hoi Chris,

ik zie je post over de template van de man lions. Het is inderdaad een complex iets. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.

Vraagje, welk programma gebruik je om te repainten? Ik gebruik zelf Paint.net en ben op dit moment bezig het te proberen makkelijker te maken voor mezelf om deze bus te kunnen repainten.

Ik ben bezig met delen te knippen in lagen zodat ik dan een bus kan repainten en in stukken kan knippen. Geen idee of het gaat werken, maar als je interesse hebt kan ik van de week (ben nog niet klaar ermee) de bestanden met je delen.

Ik kan hier helaas geen foto plaatsen zie ik.

Mocht je er interesse in hebben dan heb ik wel je mail adres nodig.

Nogmaals geen idee of het werkt zoals ik het in mijn hoofd heb zitten aangezien ik het nog niet geheel heb voorbereid, maar wellicht helpt het je wat verder.

Dan zou je vanaf bijvoorbeeld de ene zijkant de bus in stukjes moeten knippen aan de hand van hoe ik hem uit elkaar geknipt hebt in lagen en dan moeten plakken in de template.

Laat maar weten.

Gr. Daniel